O Instytucie
Misja KIM
Misją Krajowego Instytutu Mediów jest dostarczanie kompleksowej i rzetelnej wiedzy na temat współczesnego konsumenta mediów w Polsce z uwzględnieniem zależności wynikających z równoległego użytkowania przez niego radia, telewizji i internetu. Dane dostarczane przez KIM mają umożliwić także obserwowanie i analizowanie zmian zachodzących w sposobach korzystania z poszczególnych mediów.
Działania Krajowego Instytutu Mediów ukierunkowane są na wspieranie procesów służących integrowaniu rynku mediów w Polsce poprzez realizację badań z wykorzystaniem wiedzy badawczej i zgodnie z najlepszymi wzorcami metodologicznymi.
Co robi KIM?
Krajowy Instytut Mediów prowadzi szeroko zakrojone badania konsumpcji mediów w Polsce zgodnie z najlepszą metodologia badawczą, zapewniającą reprezentatywność badań oraz z uwzględnieniem standardów wypracowanych przez rynek mediów:
- kompleksowo – pokrywa wszystkie kluczowe kanały konsumpcji treści
- rzetelnie – odzwierciedla całą populację
- jednoźródłowo – mierzy i bada zachowania tego samego konsumenta w odniesieniu do różnych mediów – radia, telewizji i internetu.
![Kobieta przeglądająca social media na telefonie.](https://kim.gov.pl/wp-content/uploads/2022/03/kobieta-z-telefonem.png)