Zespół
Krajowy Instytut Mediów tworzą profesjonaliści z bogatym doświadczeniem w dziedzinie badań rynku i opinii, zdobywanym w międzynarodowych i krajowych firmach badawczych, placówkach akademickich, instytucjach publicznych oraz w biznesie.
Krajowy Instytut Mediów tworzą profesjonaliści z bogatym doświadczeniem w dziedzinie badań rynku i opinii, zdobywanym w międzynarodowych i krajowych firmach badawczych, placówkach akademickich, instytucjach publicznych oraz w biznesie.
Wyspecjalizował się w dużych projektach na próbach losowych, z czego najważniejsze to: Europejski Sondaż Społeczny dla IFIS PAN, World Pool dla Instytutu Gallupa, Global Attitudes dla PEW Research, Bilans Kapitału Ludzkiego dla PARP czy BAV Brand Asset Valuator oraz praca na rzecz Instytutu Badań Outdooru POSTAR. Realizował też coroczne, duże Badania Założycielskie dla firm telekomunikacyjnych, obejmujące ewidencję hardware i software gospodarstw domowych oraz zwyczaje używania telefonu i internetu. Prowadził również największy w Polsce projekt badawczy na próbie losowej (N=100 tys. dla PFRON) oraz o największym budżecie badawczym (Uwarunkowanie Decyzji Edukacyjnych dla IBE).
Przez wiele lat realizował tzw. Establishment Survey dla AGB oraz rekrutacje do paneli telemetrycznych i pasywnych dla Instytutu Median, mierzącego oglądalność telewizji w Czechach. W ramach współpracy z KRRiT, w porozumieniu ze stroną rynkową, wypracował koncepcję kompleksowego Badania Założycielskiego konsumpcji mediów w Polsce. Obecnie w roli Dyrektora kieruje działaniami KIM.