Krajowy Instytut Mediów

Badanie jakościowe na temat świadomości zmiany standardu nadawania NTC

Kobieta pracująca na laptopie

Badanie jakościowe w zakresie świadomości zmiany standardu nadawania NTC dostarczyło konkretnych rekomendacji i wskazówek, służących przygotowaniu komunikacji wokół przejścia na nowy standard telewizji naziemnej

Osoba trzymająca pilot do telewizora

Widzowie będą do ostatniej chwili zwlekać z podjęciem decyzji

Myśląc o zmianie standardu nadawania widzowie odnoszą się do doświadczeń sprzed 10 lat, kiedy to sygnał był nadawany równolegle, dlatego też będą odkładali decyzję, będą mieć nadzieję, że zmiana tak naprawdę nie będzie ich dotyczyć. Komunikacja na temat zmiany standardu jest tym bardziej potrzebna, że – jak pokazują badania – brak gotowości dotyczy przede wszystkim osób starszych, z mniejszych miejscowości. To do nich w pierwszej kolejności powinna dotrzeć informacja, a głównym je źródłem powinna być telewizja.

Ostatnio dodane

Badanie jakościowe na temat świadomości zmiany standardu nadawania NTC

Czytaj dalej
Kobieta pracująca na laptopie