Krajowy Instytut Mediów

Iwona Szewczak i Joanna Bernat dołączyły do Krajowego Instytutu Mediów

Do Departamentu Badań i Analiz Krajowego Instytutu Mediów dołączyły Iwona Szewczak i Joanna Bernat.

Iwona Szewczak – socjolog, przez wiele lat związana z GfK i SMG/KRC. Zajmowała się integrowaniem podejść i wiedzy z zakresu konsumpcji mediów, efektywności kampanii reklamowych, testów reklam.
Ekspertka w zakresie badań segmentacyjnych, typologii widzów, tematyki VOD oraz szeroko pojętych usług OTT w świecie mediów. Praktyk w obszarze złożonych sondaży społecznych, przekładania wyników na język biznesu.
W Krajowym Instytucie Mediów jest Kierownikiem Merytorycznym ds. Badania Założycielskiego.

Zdjęcie Iwony Szewczak

Joanna Bernat – psycholog, dotychczas związana z GfK.
Badaczka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie badań ilościowych i entuzjastka badań z zakresu konsumpcji mediów, oferty programowej oraz pozycji w ramówkach telewizyjnych. Prowadziła badania w zakresie nowych technologii i wykorzystania internetu.
W KIM, jako Starszy Specjalista ds. Badań Mediów, wspiera zespół w pracach związanych z Badaniem Założycielskim.

Zdjęcie Joanny Bernat

Ostatnio dodane

Nowe odbiorniki telewizyjne ma 15,1 proc. posiadaczy telewizorów

Czytaj dalej

Kobiety częściej niż mężczyźni czytają książki

Czytaj dalej

Krajowy Instytut Mediów zbadał aktywność Polaków w czasie wolnym

Czytaj dalej