Krajowy Instytut Mediów

Iwona Szewczak i Joanna Bernat dołączyły do Krajowego Instytutu Mediów

Do Departamentu Badań i Analiz Krajowego Instytutu Mediów dołączyły Iwona Szewczak i Joanna Bernat.

Iwona Szewczak – socjolog, przez wiele lat związana z GfK i SMG/KRC. Zajmowała się integrowaniem podejść i wiedzy z zakresu konsumpcji mediów, efektywności kampanii reklamowych, testów reklam.
Ekspertka w zakresie badań segmentacyjnych, typologii widzów, tematyki VOD oraz szeroko pojętych usług OTT w świecie mediów. Praktyk w obszarze złożonych sondaży społecznych, przekładania wyników na język biznesu.
W Krajowym Instytucie Mediów jest Kierownikiem Merytorycznym ds. Badania Założycielskiego.

Zdjęcie Iwony Szewczak

Joanna Bernat – psycholog, dotychczas związana z GfK.
Badaczka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie badań ilościowych i entuzjastka badań z zakresu konsumpcji mediów, oferty programowej oraz pozycji w ramówkach telewizyjnych. Prowadziła badania w zakresie nowych technologii i wykorzystania internetu.
W KIM, jako Starszy Specjalista ds. Badań Mediów, wspiera zespół w pracach związanych z Badaniem Założycielskim.

Zdjęcie Joanny Bernat

Ostatnio dodane

15,9 proc. gospodarstw domowych w Polsce korzysta z komputerów stacjonarnych

Czytaj dalej

W laptopy wyposażonych jest 61,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce

Czytaj dalej

75,8 proc. Polaków korzysta ze smartfona. Z tabletu 12,3 proc

Czytaj dalej