Krajowy Instytut Mediów

KIM publikuje kolejne wyniki badania słuchalności treści audio

Dane obejmują wskaźnik zasięgu dziennego, słuchalności dziennej, wskaźnik udziału dziennego w czasie słuchania oraz średni czas słuchania dla rozgłośni ogólnopolskich

Bieżący raport, podobnie jak wszystkie poprzednie publikacje, prezentuje dane za ostatnie 6 miesięcy, czyli w przypadku obecnej publikacji od stycznia do czerwca 2023.

Główną osią prezentowanych wyników są koncesjonowane eterowe rozgłośnie radiowe i ich wyniki. Publikacja rozgłośni ogólnopolskich pokazuje również rozgłośnie nadające przez internet.

Wśród osób powyżej 15 roku życia, łączny zasięg dzienny stacji nadawanych przez internet wynosi 6,4%, przy czym łączny zasięg obejmuje zasięg stacji koncesjonowanych, które nadają swoje audycje przez internet, jak i zasięg rozgłośni radiowych, dostępnych jedynie w internecie.

W publikacji zaprezentowano wyniki dla stacji o największym wskaźniku zasięgu dziennego, który może wynieść więcej niż 100%, ponieważ jedna osoba w dniu poprzedzającym wywiad mogła słuchać więcej niż jednej stacji radiowej.

Badanie realizowane jest telefonicznie na losowej próbie mieszkańców Polski w wieku 15 lat i więcej.

Dane z Audio Tracka są publikowane w cyklach miesięcznych, w połowie miesiąca dane ogólnopolskie i na końcu każdego miesiąca dane dla rynków lokalnych. Raporty obejmują wyniki dla stacji koncesjonowanych oraz stacji nadających przez Internet.

Ostatnio dodane

Eksperci Krajowego Instytutu Mediów na Konferencji w Toruniu

Czytaj dalej

Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 1 połowie 2024

Czytaj dalej

Wyniki Audio Track, rynki lokalne

Czytaj dalej