Krajowy Instytut Mediów

Nowe, półroczne wyniki Badania Założycielskiego

Publikujemy półroczne wyniki Badania Założycielskiego - populacyjnego badania dot. konsumenta mediów elektronicznych w Polsce

Aktualny raport, dostępny pod adresem: https://kim.gov.pl/wyniki-badan/ prezentuje wyniki Badania Założycielskiego za okres od stycznia do czerwca 2023 r. i obejmuje dane dotyczące usług medialnych i infrastruktury do ich odbioru dla gospodarstw domowych oraz osób indywidualnych w wieku 4+.

Dane o gospodarstwach domowych dotyczą m.in. wyposażenia w sprzęty do odbioru mediów elektronicznych, w tym odbiorników telewizyjnych, radiowych, komputerów, telefonów komórkowych oraz technologii wykorzystywanych do odbioru mediów.
Część poświęcona osobom indywidualnym koncentruje się na zachowaniach i opisie konsumenta mediów w Polsce. Zebrane dane pozwalają opisać wielkość i strukturę populacji konsumentów oraz ich profil. Celem jest kompleksowe zdiagnozowanie populacji internautów, telewidzów i radiosłuchaczy.

Wiedza o konsumencie mediów elektronicznych w połączeniu z wiedzą o wyposażeniu gospodarstw domowych sprawiają, że Badanie Założycielskie KIM to cenna i jedyna w swoim rodzaju platforma wiedzy.

Realizując Badanie Założycielskie, KIM pełni rolę „mediowego GUSu”, dostarczając wyniki badania w zgodzie z najwyższymi standardami metodologicznymi i postulatami sformułowanymi przez branżę mediową w „Złotym Standardzie Pomiaru Mediów”. Przyjęta w badaniu metodologia, wspólna dla wielu mediów jest unikatowa na polskim rynku i została wypracowana przez zespół ekspertów KIM przy udziale specjalistów z GUS.

Badanie Założycielskie zaplanowano jako pomiar roczny, realizowany cyklicznie.

Ostatnio dodane

Wyniki Audio Track, rynek ogólnopolski

Czytaj dalej

Wyniki Audio Track, rynki lokalne

Czytaj dalej

Wyniki Audio Track, rynek ogólnopolski

Czytaj dalej