Iwona Szewczak – socjolog, przez wiele lat związana z GfK i SMG/KRC. Zajmowała się integrowaniem podejść i wiedzy z zakresu konsumpcji mediów, efektywności kampanii reklamowych, testów reklam.
Ekspertka w zakresie badań segmentacyjnych, typologii widzów, tematyki VOD oraz szeroko pojętych usług OTT w świecie mediów. Praktyk w obszarze złożonych sondaży społecznych, przekładania wyników na język biznesu.
W Krajowym Instytucie Mediów jest Kierownikiem Merytorycznym ds. Badania Założycielskiego.
Joanna Bernat – psycholog, dotychczas związana z GfK.
Badaczka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie badań ilościowych i entuzjastka badań z zakresu konsumpcji mediów, oferty programowej oraz pozycji w ramówkach telewizyjnych. Prowadziła badania w zakresie nowych technologii i wykorzystania internetu.
W KIM, jako Starszy Specjalista ds. Badań Mediów, wspiera zespół w pracach związanych z Badaniem Założycielskim.