Krajowy Instytut Mediów

Metodologia badania treści audio

Dłoń trzymająca telefon

Metodologia badania treści audio oraz wyniki słuchalności za okres luty-marzec 2022. Kolejne wskaźniki zostaną zaprezentowane na początku maja. Równolegle KIM pracuje nad wdrożeniem pomiaru pasywnego z wykorzystaniem mierników, które będą rozpoznawać treści audio, znajdujące się w zasięgu Panelisty

Badanie telefoniczne treści audio realizowane jest przez KIM w sposób ciągły, codzienny, na próbie 15 000 wywiadów telefonicznych miesięcznie, czyli około 180 000 rocznie. Próba ma charakter ogólnopolski, rozproszony, w pełni losowy i reprezentatywny. Badanie obejmuje osoby w wieku 15 lat i więcej, i realizowane jest z wykorzystaniem bazy numerów telefonów komórkowych generowanych losowo. Pomiar stanowi pełnowartościowe narzędzie do badania audytorium radiowego. Badanie będzie uzupełnieniem dla jednoźródłowego pomiaru pasywnego treści audio, wideo i internet. Pomiar pasywny obejmie 3 000 uczestników w połowie 2022 roku, a pod koniec roku około 4-6 tys.

Zamieszczone dane i opis metodologii:

Ostatnio dodane

Wyniki Audio Track, rynek ogólnopolski

Czytaj dalej

Wyniki Audio Track, rynki lokalne

Czytaj dalej

Oglądalność telewizji lokalnych w ujęciu ostatnich 3 miesięcy deklaruje 3,1 mln mieszkańców Polski

Czytaj dalej