Aktualności Infrastruktura i sposoby konsumpcji usług medialnych w 1 połowie 2024 Czytaj dalej 07.10.2024
35,9% Polaków, korzystających z internetu w ciągu ostatnich 12 miesięcy, napotkało w sieci treści wideo, które uznało za nieprawdziwe, a 41,5% za przesadzone Czytaj dalej 13.10.2022
Rozpoczęto prace nad wdrożeniem Badania Założycielskiego jako podstawy badania telewizyjnego Nielsen Czytaj dalej 05.10.2022
We wrześniu i październiku 2022 roku, Krajowy Instytut Mediów prowadzi badanie dzienniczkowe Czytaj dalej 19.09.2022
Otrzymuj powiadomienia o materiałach od KIM Podaj swój adres e-mail: Zapisz się Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych (adresu mail) przez Krajowy Instytut Mediów w celu otrzymywania Newslettera. Ze szczegółami dotyczącymi ochrony danych osobowych zapoznasz się w Polityce Prywatności. W każdej chwili można anulować subskrypcję. W tym celu należy posłużyć się odpowiednim linkiem umieszczonym na końcu każdego Newslettera. Leave this field empty if you're human: